Pandemia, un imbold puternic, dar temporar în businessul Interstar Chim

Autor: Cristina Roşca 25.05.2021

Compania Interstar Chim, ce are în portofoliu branduri precum Igienol, Rivex şi Aroxol, şi-a majorat puternic vânzările în pandemie, când oamenii au cumpărat masiv produse pentru curăţenia locuinţei şi pentru îngrijire personală, mai exact săpun şi dezinfectant, dar pentru 2021 estimează un nivel al businessului similar cu cel de dinainte de criza sanitară.

Compania deţine atât operaţiuni de producţie, cât şi de import şi distribuţie şi a obţinut în 2020 o cifră de afaceri de circa 185 mil. lei, un nivel maxim record, cu o treime peste nivelul din anul anterior. Pentru acest an însă estimările vizează un nivel al businessului de 150 mil. lei, cu 20% mai mic decât în primul an de pandemie şi mai apropiat de cel din 2019.

„Principalele trei provocări în primele luni din acest an sunt impredictibilitatea mediului economic generată de evoluţia pandemiei, fluctuaţiile cursului valutar şi modificarea comportamentului consumatorilor”, spun oficialii companiei.