Arnaud de la Hosseraye, CEO BRD Asigurări de Viaţă: Am observat două tendinţe care credem că vor continua: creşterea interesului populaţiei faţă de asigurările de sănătate şi creşterea tendinţei de a economisi

Autor: Mircea Nica 26.05.2021

Interesul populaţiei faţă de asigurările de sănătate şi tendinţa de a economisi sunt două trenduri care vor continua şi în pe­rioada ur­mătoare, a spus Arnaud de la Hosseraye, CEO al BRD Asigu­rări de Viaţă, pentru anua­rul ZF - Cei mai mari jucători din economie.

„Cu siguranţă, am observat do­uă tendinţe despre care cre­dem că vor continua: creşte­rea inte­resului populaţiei faţă de asi­gurările de sănătate şi creşterea tendinţei de a economisi, pentru că oa­menii rămân pre­ocu­paţi de viitorul lor. Îşi sporesc pro­tecţia personală economisind bani pentru familiile şi viitorul lor. În acest scop, am re­gân­dit produsele de asigurări de viaţă cu com­ponentă de inves­ti­ţii, subliniind diversifi­carea investi­ţiilor, capacitatea de a proteja investiţiile şi am adăugat caracteris­tici diferenţiatoare cu scopul de a determina clientul să aibă în­credere în produsul achiziţionat“, susţine CEO-ul companiei.

El a mai adăugat că BRD Asigurări de Viaţă este poziţionată bine pentru a profita de noile tendinţe din piaţă, astfel că în luna martie compania a inclus noi caracteristici pentru asigurările de viaţă cu componentă de investiţii adresate persoanelor fizice.