ZF Live. Gabriela Creţu, vicepreşedinte vânzări, Ursus Breweries. „Ne dorim să ajungem la vânzările din 2019. Vremea nu ne ajută, dar ne ajută relaxarea restricţiilor şi redeschiderea HoReCa“

Autor: Florentina Niţu 28.05.2021

♦ Pandemia de COVID-19 a accentuat trendul privind consumul de produse locale, românii aleg produse cu care sunt familiari, în detrimentul explorării.

Gabriela Creţu, vicepreşe­din­te de vânzări al Ursus Breweries, cel mai mare pro­ducător de bere din Ro­mâ­nia, spune că se aşteaptă în acest an la o revenire a vânzărilor la ni­velul din 2019, odată cu relaxarea re­stric­ţiilor şi redeschiderea HoReCa, dar şi a eve­nimen­te­lor mari care ar putea avea loc. Ea nu a îna­in­tat cifre privind vânzările din 2020, dar în 2019 cifra de afaceri a Ursus Breweries a fost de aproape 2 mld. lei (circa 420 mil. euro), având trei fabrici la nivel naţional.

„În 2021 ne-am dori să ajungem la ni­ve­lul vânzărilor din 2019, dar nu e vorba doar despre efectele pandemiei. Începutul anului nu ne-a ajutat să vedem o explozie a vân­ză­rilor, ci a fost o menţinere a volu­me­lor în pri­me­le luni faţă de anii anteriori. Nu ştim cum va fi viitorul, pentru că vremea nu ne ajută, dar ne ajută relaxarea restricţiilor şi redes­chi­derea HoReCa. Suntem optimişti“, a spus Gabriela Creţu în cadrul emisiunii online de business ZF Live.