ZF Live. Gabriela Creţu, vicepreşedinte vânzări, Ursus Breweries. „Ne dorim să ajungem la vânzările din 2019. Vremea nu ne ajută, dar ne ajută relaxarea restricţiilor şi redeschiderea HoReCa“
♦ Pandemia de COVID-19 a accentuat trendul privind consumul de produse locale, românii aleg produse cu care sunt familiari, în detrimentul explorării.
Gabriela Creţu, vicepreşedinte de vânzări al Ursus Breweries, cel mai mare producător de bere din România, spune că se aşteaptă în acest an la o revenire a vânzărilor la nivelul din 2019, odată cu relaxarea restricţiilor şi redeschiderea HoReCa, dar şi a evenimentelor mari care ar putea avea loc. Ea nu a înaintat cifre privind vânzările din 2020, dar în 2019 cifra de afaceri a Ursus Breweries a fost de aproape 2 mld. lei (circa 420 mil. euro), având trei fabrici la nivel naţional.
„În 2021 ne-am dori să ajungem la nivelul vânzărilor din 2019, dar nu e vorba doar despre efectele pandemiei. Începutul anului nu ne-a ajutat să vedem o explozie a vânzărilor, ci a fost o menţinere a volumelor în primele luni faţă de anii anteriori. Nu ştim cum va fi viitorul, pentru că vremea nu ne ajută, dar ne ajută relaxarea restricţiilor şi redeschiderea HoReCa. Suntem optimişti“, a spus Gabriela Creţu în cadrul emisiunii online de business ZF Live.