Producătorul Alka caută 100 de oameni pentru a susţine creşterea producţiei şi investiţii de 15 mil. lei
♦ Alka a crescut în 2020 cu 2%, iar pentru 2021 şi-a bugetat un avans de 12%, la 260 mil. lei.
Producătorul de croissante, biscuiţi şi napolitane Alka Trading, care are în portofoliu branduri precum Alfers şi Toortizi, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 231,5 mil. lei (circa 50 mil. euro), în creştere cu circa 2% faţă de anul precedent, potrivit calculelor făcute de ZF pe baza datelor furnizate de reprezentanţii companiei cu ocazia realizării unei noi ediţii a anuarului de business Cei mai mari jucători din economie.
Pentru anul 2021, oficialii şi-au bugetat afaceri de 260 mil. lei, ceea ce înseamnă o creştere de peste 12%. De altfel, Alka Trading, condusă pe plan local de Ady Hirsch, are în plan să investească 15 mil. lei şi să angajeze peste 100 de persoane, ajungând la 867 de salariaţi. Creşterea semnificativă a costurilor materiei prime şi ambalajelor şi lipsa de personal calificat şi necalificat se numără printre problemele cu care se confruntă compania în acest an.