Retailerul german Penny, ce operează o reţea de circa 280 de magazine cu profil discount, vrea să crească numărul de magazine care au şi măcelărie, de la 135 în prezent la 375 până în 2029

Autor: Roxana Rosu 28.05.2021

Retailerul german Penny, ce operează o reţea de circa 280 de magazine cu profil discount, vrea să extindă parteneriatele locale pentru a creşte numărul de magazine care au şi măcelărie, de la 135 în prezent la 375 până în 2029.

În prezent, compania colaborează cu 15 parteneri regionali care şi-au deschis măcelării în reţeaua sa.

Parteneriatele cu măcelăriile au debutat în 2013, din dorinţa de a completa sortimentul din magazine şi a aduce aproape expertiza cunoscătorilor de cărnuri.  

Obiectivul Penny este ca până în 2023 circa 60% din sortiment să fie produs, procesat şi să aibă ingredientul principal din România. În prezent, la nivelul reţelei peste 85% din furnizori sunt înregistraţi în România şi peste 65% produse sunt fabricate în România.