Teleconferinţa ZF IMM 2021. Va trebui ca IMM-urile să-şi permanentizeze interesul pentru digitalizare, pentru că asta înseamnă să devii mai eficient, să reduci costuri şi să salvezi timp

Autor: Alina-Elena Vasiliu 02.06.2021

Ultimul an a adus schimbări în rândul clienţilor oricărei companii – fie ea IMM sau nu –, iar ei au devenit mult mai atenţi la modul în care cumpără şi în care plătesc şi se aşteaptă să aibă o interacţiune digitală în tot mai multe domenii.

Abonamentele medicale, digitalizarea, asigurările pentru situaţii neprevăzute sunt doar unele din priorităţile care şi-au făcut loc pe lista IMM-urilor din România în ultimul an, unul care a tras un semnal de alarmă asupra aspectelor care pot bulversa viaţa unui business. Aşa se face că interesul pentru abonamente care să acopere diverse tipuri de analize a crescut, numărul de asigurări încheiate pentru a acoperi o varietate de riscuri a urcat şi el, iar finanţările solicitate au urmărit creşterea gradului de digitalizare internă. Sunt câteva dintre concluziile speakerilor care au participat luni la teleconferinţa ZF dedicată IMM-urilor.

„Subiectul sănătăţii a fost pe buzele tuturor în ultimul an şi continuă să fie. Abonamentele medicale erau de mult timp cel mai dorit beneficiu după beneficiile legate de cash. În 2020 am văzut o creştere pe zona de abonamente overall cu 30% faţă de ce era anterior. În T1/2021 am avut de două ori mai multe IMM-uri care au decis să ia abonamente medicale faţă de T1/2020, înainte de începerea pandemiei“, a spus Georgiana Andrei, corporate sales director în cadrul reţelei private de sănătate Regina Maria.