Compania Creasoft, ce produce sisteme de monitorizare şi control de la distanţă, a dezvoltat o soluţie care ajută angajaţii să planifice zilele în care lucrează de acasă sau de la birou

Autor: Alexandra Cepăreanu 02.06.2021

În contextul ultimelor 15 luni, în care pandemia a dus la migrarea spre munca în sistem hibrid, compania românească Creasoft, ce produce sisteme software de monitorizare şi control de la distanţă, a dezvoltat o soluţie care ajută angajaţii şi angajatorii să planifice zilele în care lucrează de acasă sau de la birou, în următoarea perioadă, având ca scop organizarea mai eficientă.

„Nu se va renunţa complet la munca de la sediul firmei, oamenii au nevoie să socializeze şi vor vrea să meargă la birou una, două, trei zile pe săptămână. Din această cauză e nevoie de un planificator, la care să aibă acces toţi angajaţii şi unde să îşi autoprogrameze zilele în care aleg să muncească de la birou sau să li se solicite asta de către angajator. Sunt departamente în care managerul poate avea nevoie zilnic de un număr minim de salariaţi la sediul firmei, caz în care solicită angajaţilor acest lucru. Acest planificator îi ajută să se organizeze mult mai eficient”, a spus Adrian Dinu, CEO al Creasoft.

De asemenea, soluţia este un instrument prin care se poate limita numărul angajaţilor care pot veni la sediul companiei, asigurând astfel respectarea restricţiilor impuse în contextul pandemic.

„În multe cazuri, spaţiile de birouri restrânse de companii în perioada de pandemie sau recompartimentate astfel încât să permită distanţare reală, inclusiv prin micşorarea numărului de birouri şi scaune, nu mai permit tuturor angajaţilor să vină la birou în acelaşi timp. Fără acest planificator s-ar ajunge la situaţia în care angajaţii care vin la birou să nu aibă unde să îşi desfăşoare activitatea, din lipsă de spaţiu.”