Antreprenori locali. Roxana Maftei a dus brandurile Farmacia Tei şi Bebe Tei la peste 1 miliard de lei în 2020

Autor: Georgiana Mihalache 03.06.2021

Brandurile Farmacia Tei şi Bebe Tei controlate de antrepre­noa­rea Roxana Maftei au trecut de pragul de 1 mld. lei afaceri cumulate în 2020, po­trivit datelor pu­bli­cate la Mi­niste­rul Finan­ţe­lor. În cinci ani, cele do­uă busi­nessuri au crescut de patru ori la nivel de vân­zări cumulate, bifând una din­tre cele mai rapide creş­teri din industria farma.

Astfel, după ce în 2019 cele două bran­duri au ajuns la 951 mil. lei, anul trecut, în plină pandemie, au făcut un salt de aproape 20%, până la 1,1 mld. lei, din datele de la Finanţe.

Creşte­rea a fost susţinută în spe­cial de re­zultatele Farmaciei Tei, iar co­men­zi­le online au fost un alt motor de creş­tere, după cum spunea ante­rior fon­da­toarea companiilor, Roxana Maftei.

„Pentru 2021 vrem să des­chidem o nouă unitate a Bebe Tei şi Far­ma­cia Tei va avea de asemenea o loca­ţie, do­uă, în funcţie de cum ne­go­ciem spa­ţiile“, spunea an­te­rior pentru ZF Roxana Maftei. În prezent, sunt şase far­macii, cinci în Bucureşti şi una în Constanţa. Supermarketul de pro­du­se pen­tru bebeluşi Bebe Tei a apărut pe piaţa din Capitală în 2014.

În total, din brandul Farmaciei Tei s-au desprins patru magazine Bebe Tei, amplasate în general lângă farmaciile de sub acelaşi brand.