Cosmin Pascal, cofondator al The Home: Deschidem un al doilea magazin offline în Cluj-Napoca şi ne uităm la toate oraşele mari din România. Acum, online-ul e canalul principal
♦ Retailerul de mobilă The Home este un business lansat pe piaţă în 2015, iniţial doar ca un magazin online. Apoi, s-a extins şi în offline ♦ Compania are în portofoliu peste 100.000 de produse de la circa 150 de furnizori.
The Home, un retailer de mobilă şi decoraţiuni pentru casă lansat pe piaţă acum circa şase ani, şi-a bugetat pentru 2021 afaceri de 9-10 milioane de euro, aproape duble faţă de anul trecut. Avansul vine în contextul în care compania deschide un al doilea magazin offline în România, în Cluj-Napoca, dar mizează şi pe creşteri în online.
„Decizia de a deschide în Cluj am luat-o în urmă cu mai mult de un an. Inaugurarea magazinului din Cluj-Napoca era iniţial planificată pentru ultimul trimestru din 2020, însă pandemia ne-a schimbat puţin planurile şi deschiderea a fost amânată cu şase luni. Lucrările de amenajare au durat cam trei luni“, spune Cosmin Pascal, cofondator al The Home.