Cosmin Pascal, cofondator al The Home: Deschidem un al doilea magazin offline în Cluj-Napoca şi ne uităm la toate oraşele mari din România. Acum, online-ul e canalul principal

Autor: Cristina Roşca 07.06.2021

♦ Retailerul de mobilă The Home este un business lansat pe piaţă în 2015, iniţial doar ca un magazin online. Apoi, s-a extins şi în offline ♦ Compania are în portofoliu peste 100.000 de produse de la circa 150 de furnizori.

The Home, un retailer de mobilă şi de­coraţiuni pentru casă lansat pe piaţă acum circa şase ani, şi-a bugetat pentru 2021 afaceri de 9-10 mi­lioa­ne de euro, aproa­pe duble faţă de anul trecut. Avansul vine în contextul în care com­pania deschide un al doilea ma­ga­zin offline în România, în Cluj-Na­p­oc­a, dar mizează şi pe creşteri în online.

„Decizia de a deschide în Cluj am luat-o în urmă cu mai mult de un an. Inaugurarea magazinului din Cluj-Napoca era iniţial planificată pentru ultimul trimestru din 2020, însă pan­demia ne-a schimbat puţin pla­nurile şi deschiderea a fost amânată cu şase luni. Lucrările de amenajare au durat cam trei luni“, spune Cosmin Pascal, cofondator al The Home.