Compania Dogan Media, care operează postul de televiziune Kanal D şi Radio Impuls a avut afaceri de 217,3 mil. lei în 2020, în creştere cu 22%

Autor: Ramona Cornea 07.06.2021

Compania Dogan Media, care operează postul de televiziune Kanal D şi Radio Impuls a avut o cifră de afaceri de 217,3 mil. lei în 2020, în creştere cu 22% faţă de 2019, conform datelor publice de la Ministerul Finanţelor. Profitul Dogan Media a fost de 68 mil. lei în 2020, cu mai mult de 87% peste cel înregistrat în anul precedent.

Anul trecut, compania a avut un număr mediu de 269 de angajaţi, un nivel aproape identic cu cel din 2019.

Piaţa media din România a scăzut cu 2,7% în 2020, până la valoarea de 467 milioane de euro, conform datelor actualizate ale raportului Media Fact Book, realizat de agenţia Initiative. În 2021, raportul previzionează o revenire de 4%, până la valoarea de 485 milioane de euro, susţinută în mod special de investiţiile media în digital şi TV.

Audienţele staţiilor TV au crescut puternic în perioada lockdown-ului din primăvara anului trecut (Ă16% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2019), au coborât la nivelul anului 2019 în sezonul cald, ca apoi să revină la niveluri ridicate în toamnă şi iarnă, conform raportului citat.