Tiberiu Dăneţiu, director marketing, Auchan Retail România: Românii nu se orientează către produse mai ieftine. Ei nu vor să mănânce mult, ci bine

Autori: Cristina Roşca , Alexandra Cepăreanu 08.06.2021

♦ Grupul francez Auchan, unul dintre cei mai importanţi jucători din comerţul local, a încheiat anul trecut cu afaceri de peste 5,5 mld. lei, cu 1% mai mari decât în 2019

♦ Retailerul are pe plan local un portofoliu de 33 de hipermarketuri sub brandul companiei, o reţea de 59 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 50 în staţiile Petrom, şi cinci supermarketuri Auchan. Acestora li se adaugă şi magazinul online.

Pandemia de COVID-19 nu i-a determinat pe români să fie mai atenţi la modul în care îşi cheltuie banii şi nu i-a făcut astfel să meargă către produse mai ieftine. Acest lucru se întâmplă doar în cazul celor care şi-au pierdut locul de muncă sau au suferit reduceri salariale.

„Nu există o trecere către produse mai ieftine, acest lucru se întâmplă doar în situa­ţia în care există modificări de venituri, altfel oamenii sunt atenţi la raportul calitate – preţ. Totodată, consumatorii preferă pro­duse româneşti, atât din patriotism, cât mai ales pentru că ei le consideră mai sănă­toa­se şi mai gustoase“, spune Tiberiu Dăneţiu, director marketing, Auchan Retail România.