Radu Topliceanu, vicepreşedinte BRD pe retail: Suntem încrezători că vom avea o creştere accelerată a creditării retail până la sfârşitul anului. Prin dobânda personalizată, mai mică, recompensăm clienţii cu un istoric bun de creditare
♦ „Am schimbat abordarea portofoliului de produse şi servicii de la «universal» la personalizat, am lansat fluxuri 100% online. Oferim credite pentru nevoi personale cu dobânzi fixe mult mai avantajoase, iar oferta personalizată nu mai depinde de suma creditului accesat“ ♦ „Ca temere, rămâne valabilă întrebarea referitoare la comportamentul de plată al clienţilor din sectoarele cele mai afectate după încheierea diferitelor măsuri de sprijin ale guvernului“, susţine şeful retailului BRD.
BRD-SocGen, a treia cea mai mare bancă de pe piaţa locală după active, a înregistrat „o revenire semnificativă a creditării în 2021“, deja mult peste nivelul din 2019, pentru creditele de consum având o creştere de aproape 20%, în timp ce creditarea imobiliară a avansat cu peste 60%, după cum susţine Radu Topliceanu, director general adjunct al BRD-SocGen, coordonatorul activităţilor de retail ale băncii.
„Avem o performanţă solidă de la începutul anului pe toate dimensiunile. Vedem o revenire semnificativă a creditării în 2021, deja mult peste nivelul din 2019. Pentru creditele de consum avem o creştere de aproape 20%, în vreme ce creditarea imobiliară a crescut cu peste 60% pe produsele din oferta proprie, plafonul alocat prin programul Noua casă nefiind disponibil până la finalul primului trimestru. Această evoluţie ne confirmă că avem o ofertă completă de produse de creditare, cu procese rapide şi simple şi preţuri foarte competitive“, a declarat şeful retailului BRD-SocGen într-un interviu acordat ZF.