Dana Dima, vicepreşedinte BCR: Companiile care au avut succes au fost cele care au reuşit să se adapteze şi care au avut oamenii care să înţeleagă de ce, pentru ce şi cum

Autor: Mircea Nica 10.06.2021

„Am observat că lumea s-a îndreptat spre digital, dar cu toţii am realizat că în spatele lumii digitale sunt oameni care trebuie să fie pregătiţi să înţeleagă transformările prin care trecem cu toţii. Nu a fost o temere de a te adapta la zona aceasta digitală, dar nu eram toţi pregătiţi.“

Comportamentul clienţilor a început să se schimbe, iar acest lucru s-a observat printr-un procent de clienţi, de peste 50 de ani, care fac tranzacţii online, ceea ce înseamnă că această distri­bu­ţie de vârstă nu se mai limitează la vârsta de 50 de ani, ci şi peste, a spus Dana Dima, vice­pre­şe­dinte retail şi private ban­king BCR, în cadrul unei conferinţe.

„Ştim cu toţii că au existat sta­tistici că în 2020 piaţa a crescut cu 32% pe zona digitală, însemnând apro­xi­mativ 10% din vânzările din retail. În general, în piaţă există vânzări de retail, nu vorbim de banking, ci în general. Din totalul acestor vânzări, 10% s-au întâmplat în mediul online. Asta înseamnă o creştere faţă de 2019. Ce s-a observat este că nu vorbim de o creştere efectivă, ci de un comportament al clienţilor. Astăzi obser­văm, de asemenea, că un procent de clienţi de peste 50 de ani fac tranzacţii online. Această distribuţie de vârstă nu se mai limitează până în 50 de ani, ci şi peste“, a explicat Dana Dima.