Aegon România a înregistrat o creştere de aproape 40% a clienţilor care şi-au administrat exclusiv online asigurările

Autor: Mircea Nica 11.06.2021

Aegon România, parte a grupului financiar internaţional Aegon, a înregistrat o creştere de aproape 40% a clienţilor care şi-au administrat exclusiv online asigurările, în timp ce volumul de plăţi efectuate online s-a dublat în 2020 faţă de 2019, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.

„Situaţia neplăcută adusă de pandemia de COVID-19 ne-a oferit şi oportunităţi interesante pentru dezvoltare la nivel individual şi de business. În domeniul administrării online a asigurărilor şi, de fapt, în tot ceea ce înseamnă digitalizarea sistemului bancar şi de asigurări, România este în urma foarte multor ţări din vestul Europei. Deşi digitalizarea a fost tot timpul printre priorităţile noastre, în 2020, atât noi, cât şi clienţii, ne-am concentrat mult mai mult pe tot ceea ce înseamnă migrarea online a serviciilor”, a transmis Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.