OSCAR Downstream: Pentru noi, 2020 a fost cel mai bun din istoria firmei, cu un profit de 155 mil. lei la afaceri de 2 mld. lei

Autor: Roxana Petrescu 14.06.2021

OSCAR Downstream, cel mai mare busi­ness antreprenorial din dome­niul produselor petroliere, a înre­gis­trat anul trecut o creştere de 3,4 ori a pro­fi­tului net, până la 155 mil. lei, com­pa­nia reuşind să-şi ex­tindă baza de clienţi într-un context de piaţă foarte dificil.

„Pentru noi, anul 2020 a fost cel mai bun din istoria OSCAR. Am reuşit în 2020 extinderea parteneria­te­lor pe zona B2B închizând anul pe creştere atât din punct de vedere al numărului parteneriatelor, cât şi al vânzărilor (în volume – n.red.) în ansamblul lor“, spun reprezentanţii OSCAR Downstream.

Reţeaua OSCAR are în prezent 80 de staţii: 49 de benzinării în fran­ciză, sub brandul RO, şi 31 de staţii pro­prii dedicate exclusiv segmentu­lui de clienţi B2B sub brandul DIESELpoint Access. Compania, deţi­nută indirect de omul de afaceri Alin Niculae, a terminat anul trecut cu un business de circa 2 miliarde de lei, în scădere faţă de afacerile de 2,9 mi­liarde de lei din 2019.

„Ce putem spune în acest mo­ment este că în cadrul procesului de elaborare a strategiei de dezvol­ta­re pe zona de retail se pune un accent deosebit pe politicile de decar­bonizare şi pe satisfacerea nevoilor de alimentare alternative de genul punc­telor de încărcare electrică“, au mai spus reprezentanţii OSCAR Downstream.