Oana Bejan, national sales manager, Danone România, cu afaceri de 612 mil. lei: Online-ul a devenit relevant şi pentru piaţa de food, însă la tot ce înseamnă produse fresh e foarte la început

Autori: Cristina Roşca , Alexandra Cepăreanu 20.06.2021

♦ Danone România, liderul pieţei de iaurturi, a avut în 2019, ultimul an pentru care există date publice, afaceri de 612 mil. lei.

În industria alimentară, pandemia a adus o serie de schimbări, de la creşterea în importanţă a segmentului online de vânzări, până la orientarea consumatorilor către bunuri mai sănătoase. Schimbările sunt însă mult mai multe.

„Observăm că produsele on the go – nu doar băuturi, ci şi mâncare pentru la birou –, care înainte de pandemie constituiau un pilon important de creştere, au fost puternic afectate în această perioadă”, spune Oana Bejan, national sales manager în cadrul Danone România. 

Mai mult, oamenii au lucrat de acasă, astfel că şi consumul a migrat spre consum acasă, mai degrabă decât în oraş. Totodată, consumatorii au renunţat la a încerca lucruri noi, au rămas la ce ştiau deja.