Digital Health Index: Cele mai “sănătoase” branduri din punct de vedere al comunicării în mediul digital au fost în luna mai BMW, Banca Transilvania, Lidl, Telekom, Dr. Max, Regina Maria, Dedeman şi Coca-Cola

Autor: Roxana Rosu 16.06.2021

Cele mai “sănătoase” branduri din punct de vedere al comunicării în mediul digital au fost în luna mai, în funcţie de sectorul de activitate, BMW, Banca Transilvania, Lidl, Telekom, Dr. Max, Regina Maria, Dedeman şi Coca-Cola, potrivit analizei realizate de Digitas România în rândul a 69 de branduri din Auto, Bănci, Retail, Telecom, Farmacii, Clinici, DYI şi Soft Drinks.

Potrivit topurilor generate de  Digital Health Index, strategia care a asigurat sănătatea digitală în luna mai s-a bazat pe o prezenţă a brandurilor în arii cât mai variate din online (cantitate) şi pe sentimentul pozitiv manifestat de către consumatori (calitate).

Raportat la categoria din care fac parte, creşterile s-au bazat pe elemente diferite, unele dintre ele influenţate de derularea Campionatului European de Fotbal în această perioadă.

Astfel, pe zona Auto, creşterile se datorează programului Rabla, iar brandurile care înregistrează o evoluţie pozitivă comunică pe Rabla & modele hibride şi folosesc influenceri. Top 3 este format din BWV, Suzuki şi Honda.

 Pe Finance, brandurile din top au apelat la parteneriate şi sponsorizari cât mai variate şi, de asemenea, la influenceri, clasamentul primelor trei mărci din punct de vedere al comunicării fiind în luna mai format din BT, BRD şi First Bank.