Editura Didactică Publishing House: Anul trecut am investit peste 150.000 de euro în propriul magazin online, dar şi într-o platformă educaţională. Per total, editura se aşteaptă la o cifră de afaceri de peste 14,7 mil. lei

Autor: Ioana Nita 21.06.2021

Anul acesta, compania va mări investiţiile în zona online, mizând pe o creştere a vânzărilor online.

Editura Didactică Publishing House (DPH), prezentă de peste 17 ani pe piaţa locală de carte şi jocuri pentru copii, cu un portofoliu de peste 2.000 de titluri, a investit anul trecut 150.000 de euro în zona online, atât în propriul magazin online, cât şi într-o platformă educaţională pentru copii, în condiţiile în care pandemia a accelerat digitalizarea şi în această industrie de carte şi procesul educaţional în sine. Anul trecut, peste jumătate dintre vânzările de carte din portofoliul DPH au fost făcute online, cifra de afaceri situându-se la circa 13,5 milioane lei (aproximativ 2,7 mil. euro). „Anul trecut am investit peste 150.000 de euro în prezenţa noastră online, o parte importantă din această sumă fiind reprezentată de investiţia într-o platformă nouă, care să asigure o experienţă de vânzare cât mai plăcută utilizatorului, dar şi într-o platformă educaţională, cu resurse digitale dedicate copiilor cu vârste de 6-11 ani“, a declarat pentru ZF Florentina Ion, fondator şi CEO al Editurii Didactică Publishing House.