Răzvan Diaconescu, CEO al Impuls Leasing: În 2021 vizăm creşterea cotei de piaţă prin creşterea numărului de parteneriate naţionale. În anul 2020, Impuls Leasing a ajuns la o valoare a bunurilor finanţate de 1,33 mld. lei, cu 9,9% mai puţin comparativ cu anul 2019

Autor: Mircea Nica 21.06.2021

♦ Pe de altă parte, profitul net la finalul anului 2020 a ajuns la 38,4 mil. lei, în creştere cu 22,3%, faţă de anul anterior.

Impuls Leasing are în plan, pentru anul 2021, creşterea cotei de piaţă prin creşterea numărului de parteneriate naţionale, având două noi mărci adăugate în portofoliu, respectiv Peugeot şi Citroën, a spus Răzvan Diaconescu, CEO al Impuls Leasing, pentru anuarul ZF Cei mai mari jucători din economie.

„Ne-am concentrat pe menţinerea portofoliului de clienţi oferind tot suportul nostru şi dezvoltând oferte de finanţare care să se plieze pe cerinţele pieţei. Implementăm un nou sistem IT care să digitalizeze relaţia finanţator-dealer-client. Vizăm creşterea cotei de piaţă prin creşterea numărului de parte­neriate naţionale, anul acesta având două noi mărci în portofoliu, Peugeot şi Citroën“, a spus Răzvan Diaconescu.