(P) Cum amplifică Salesforce şi OSF Digital creşterea vânzărilor online

Autor: Publicitate 23.06.2021

Ultimul an a schimbat modul în care cumpărătorii şi vânzătorii B2B interacţionează, peste 90% din tranzacţiile B2B având loc online sau de la distanţă. Chiar dacă procesele de comandă, cumpărare şi livrare ale comerţului B2B sunt complexe, 82% dintre cei care achiziţionează B2B îşi doresc aceeaşi experienţă ca atunci când cumpără pentru ei înşişi. Luând în calcul faptul că 68% dintre clienţii B2B afirmă că pandemia de COVID-19 le-a ridicat aşteptările cu privire la capabilităţile digitale ale companiilor, există o presiune pe companiile B2B să îşi regândească strategia digitală.

Tocmai de aceea, OSF Digital şi Salesforce lansează o invitaţie la o scurtă discuţie interactivă de 30 de minute cu Jeld-Wen, cel mai mare producător britanic de ferestre, uşi şi scări din lemn, care valorifică potenţialul Salesforce Lightning B2B Commerce pentru a-şi dezvolta creşterea online.

În cadrul acestui webinar, vor discuta despre creşterea vânzărilor, reducerea costurile operaţionale şi oferirea de experienţe intuitive şi integrate clienţilor, prin lansarea RAPIDĂ cu Salesforce B2B Commerce a operaţiunilor online.

Tematica webinarului va acoperi:

 

Speaker-ii din cadrul evenimentului:

 

 

Cine sunt organizatorii evenimentului?

 

OSF Digital este lider global în transformare digitală, cu expertiză în comerţul digital al companiilor (enterprise connected commerce), managementul relaţiilor cu clienţii (CRM), soluţii de gestionare a comenzilor (order management solutions), managementul shoppingului on-line (storefront management services), dezvoltare de aplicaţii cloud şi servicii de consultanţă.

Cu capabilităţi în comerţul B2C şi B2B şi experienţă în a ajuta companiile să diversifice soluţiile comerciale, de marketing, de vânzări şi de servicii, OSF ghidează fără probleme companiile pe parcursul întregii lor călătorii de transformare digitală, identificând cerinţele unice ale clienţilor şi lansând soluţii comerciale inovatoare, dedicate pieţelor specifice şi verticalelor industriei. Această expertiză a fost utilă în 2020, când OSF a lansat peste 20 de soluţii specifice industriei şi acceleratoare comerciale pentru a ajuta brandurile din întreaga lume să înceapă să vândă online rapid şi să depăşească provocările legate de pandemie.

Partener de încredere Salesforce din 2010, premiat de Salesforce de mai multe ori pentru transformarea comerţului digital, OSF Digital este axat pe a deveni partenerul de transformare a comerţului digital către mărci la nivel global. Fiind o companie globală, cu prezenţă locală în America de Nord, EMEA (Franţa, UK, Germania, România, Italia, Spania, Portugalia, ţările Nordice, UAE), America Latină, şi APAC, OSF Digital asigură livrarea eficientă în toate fusurile orare şi pe toate pieţele. HSBC şi BDC sunt partenerii financiari ai OSF Digital, iar Delta-v Capital este un investitor.

Printre clienţii săi se numără unele dintre cele mai mari mărci din lume: L'Oréal SUA, Burton, Ubisoft, Bouclair, e.l.f. Cosmetice, Geox, Kal Tire, Stonewall Kitchen, Lush Handmade Cosmetics, Domaine Chandon, Urban Barn şi multe altele.

 

Salesforce este furnizorul #1 de solutii software CRM (Customer Relationship Management) la nivel global, cu o cifră de afaceri de peste 21 miliarde de dolari în anul fiscal trecut. CRM este segmentul cu cea mai rapidă creştere în ultimii ani, oferind companiilor soluţii pentru gestionarea interactiunii cu clientii şi eficientizarea activităţii interne.

Salesforce ajută companiile de orice mărime să accelereze transformarea digitală la scară largă, astfel încât echipele de marketing, vânzări, e-comerţ, servicii şi IT să funcţioneze unitar, lucrând de oriunde, pentru a asigura servicii de înalt nivel pentru clienţii lor, totul de pe o singură platformă care este mereu accesibilă de pe orice dispozitiv, fix sau mobil. Salesforce oferă, de asemenea, o suită complementară de aplicaţii, focusate pe vanzări, servicii de suport pentru clienţi, marketing personalizat şi automatizat, dezvoltarea aplicaţiilor pe platforme declarative, analiză şi vizualizare a datelor, integrarea sistemelor şi aplicaţiilor interne şi externe, lucru colaborativ în timp real între echipe, indiferent de locaţie, toate acestea beneficiind de Inteligenţă Artificială integrate în Platforma Salesforce. 

Motto-ul Salesforce în 2021 este “Lucrând De Oriunde – Work From Anywhere”.

Peste 150.000 de companii, mari şi mici, precum Brunello Cucinelli, BBVA, Barclays, Unilever, T Mobile, Adidas, Coca Cola, Marriott şi multe altele, îşi dezvoltă cu succes afacerea în parteneriat cu Salesforce.

 

Jeld-Wen este unul dintre cei mai mari producători de uşi şi ferestre din lume, operând cu fabrici în 20 de ţări, situate în principal în America de Nord, Europa şi Australia. Cu sediul central în Charlotte, North Carolina, Jeld-Wen proiectează, produce şi distribuie o gamă largă de uşi interioare şi exterioare, ferestre din lemn, vinil şi aluminiu şi produse conexe pentru a fi utilizate în construcţii, reparaţii şi modernizări de case rezidenţiale şi clădiri nerezidenţiale.

Jeld-Wen este un lider recunoscut în producţia de produse eficiente din punct de vedere energetic şi este partener ENERGY STAR® din 1998. Produsele lor sunt comercializate la nivel global sub marca Jeld-Wen®, împreună cu mai multe mărci regionale de top, precum Swedoor® şi DANA® în Europa şi Corinthian®, Stegbar® şi Trend® în Australia

 

 

 

 

 

Dacă doreşti să afli mai multe despre tendinţele dezvoltării digitale în context pandemic şi cele mai bune practici pentru stimularea vânzărilor cu ecommerce self-service apasă aici.