Alexandru Rugină preia conducerea Mercedes-Benz Vans România, după ce Batiste Pascalin a fost promovat să gestioneze operaţiunile de vânzări şi marketing ale companiei pentru regiunea Europa Centrală şi de Est

Autor: Cristina Bellu 23.06.2021

Mercedes-Benz Vans România anunţă că Alexandru Rugină (36 de ani), în prezent Head of Customer Services Vans Mercedes-Benz România, devine Chief Operating Officer, începând cu 1 iulie 2021.

El îl înlocuieşte pe Batiste Pascalin (41 de ani) care, după trei ani la conducerea Mercedes-Benz Vans România, va prelua rolul de Head of Sales & Marketing Mercedes-Benz Vans pentru Europa Centrală şi de Est, în Praga.

Având peste 10 ani de experienţă în industria auto, în special în aria de After-Sales, şi un palmares impresionant de proiecte de succes desfăşurate atât pentru segmentul de autovehicule comerciale uşoare, precum şi pentru divizia de autoturisme, Alexandru Rugină a fost un atu pentru Mercedes-Benz încă de când s-a alăturat companiei în 2013, primul proiect important fiind alcătuirea primei echipe de Customer Services Key Account Management and Field Force pentru cele trei divizii Mercedes-Benz (Cars, Vans şi Trucks & Buses).

În 2016 a preluat rolul de Head of Customer Services & Parts Vans, unde a condus echipele dedicate business-ului de Service & Parts şi a câştigat primul loc în competiţia Van After-Sales Champions League.

“Creşterea remarcabilă sub conducerea sa a fost reflectată de rezultate, an după an. Acest lucru face din Alexandru Rugină o alegere firească pentru rolul de Chief Operating Officer in cadrul Mercedes-Benz Vans România”, spun reprezentanţii companiei.

În viitoarea sa poziţie de Head of Sales & Marketing Mercedes-Benz Vans pentru Europa Centrală şi de Est (CEE), Batiste Pascalin se va muta la Praga, Republica Cehă - noul sediu al Mercedes-Benz Vans pentru Europa Centrală şi de Est. Batiste s-a alăturat Daimler şi Mercedes-Benz Cars în 2008.

Înainte de a ocupa poziţia de Managing Director Vans pentru piaţa din România, a fost Head of Marketing Management în cadrul Marketing Operations Europe, gestionând operaţiunile de marketing ale diviziei Vans la nivel european. Sub conducerea sa, Mercedes-Benz Vans România a preluat poziţia numărul unu, cifrele de vânzări crescând, prin atragerea de noi segmente de clienţi.