Surpriză: Cu puţin timp înainte de vânzarea către Orange, Telekom lansează în premieră pe piaţă un serviciu prin care clienţii văd în timp real când vin tehnicienii să le rezolve problemele

Autor: Adrian Seceleanu 24.06.2021

Grupul Telekom România, care se află la cel mult câteva luni distanţă de momentul în care se va sparge în două şi va „transfera“ către Orange cea mai importante parte a  businessului său - divizia de servicii fixe plus aproximativ un milion de abonaţi la pachete fix- mobil, a făcut miercuri un anunţ surpriză: o investiţie într-o tehnologie a companiei americane Oracle care le va permite clienţilor companiei să vadă în timp real unde se află echipa de tehnicieni trimisă să le rezolve problemele legate de serviciile Telekom.

Serviciul, prin care clienţii Telekom pot vedea când ajunge echipa de tehnicieni - la fel cum pot vedea pe mobil când vin şi pe unde sunt curierii Bolt sau Tazz -  este într-adevăr o premieră pentru piaţa locală de telecom şi vizează una dintre cele mai mari nemulţumiri ale utilizatorilor de servicii de telecom - impredictibilitatea şi lipsa de date privind momentul în care apar tehnicienii să repare un echipament sau o conexiune cu probleme.