Business MAGAZIN. Ce articole sportive şi-au cumpărat românii în pandemie: A existat o cerere semnificativă pentru articole de yoga, greutăţi şi echipamente de exerciţii în casă. ”Deşi românii fac mai mult sport, încă nu am ajuns la nivelul vesticilor”

Autor: Eduard Ivanovici 26.06.2021

Cu o istorie de zece ani, Wellness Solutions, singura companie de distribuţie de echipamente de fitness din România, care oferă un serviciu integrat de service şi consultanţă after-sales, se aşteaptă la creşteri de 20% în al doilea an al pandemiei şi îşi propune să acopere toată ţara prin reţeaua sa de distribuitori.

Primul job al Taniei Papagiannopoulou, CEO al distribuitorului de echipamente de fitness pentru acasă Wellness Studios, a fost la Jocurile Olimpice de la Atena ca manager al Satului Olimpic, unitatea de cazare construită de organizatori pentru concurenţi, unde a deţinut funcţia între 2002 şi 2004.

Doi ani mai târziu s-a mutat în România şi, fiind pasionată de fitness şi sport încă din şcoală, s-a alăturat echipei Elmec, un importator şi distribuitor de echipamente sportive, îmbrăcăminte şi încălţăminte, deţinând poziţia de business development manager. Odată ajunsă aici, a încercat să găsească aparate de fitness pentru acasă sau săli cu echipamente profesionale, identificând în scurt timp oportunitatea de business pe care i-a înmânat-o piaţa.

„În ultimii 10 ani, compania a fost distribuitorul exclusiv al mărcilor de fitness Kettler, SKLZ şi Bodytone în România şi am deschis primul showroom Kettler din Europa, în Bucureşti. De atunci, portofoliul nostru este în permanenţă actualizat şi îmbogăţit cu branduri noi de renume mondial, precum Schwinn, Bowflex, Toorx, Everfit, BH Fitness şi multe altele.De asemenea, împreună cu echipa noastră de agenţi de vânzări, am identificat noi nevoi pe piaţă şi am creat propriul nostru brand de fitness TECHFIT, distribuit în toată Europa”, spune Tania Papagiannopoulou.

Citiţi articolul integral pe Business MAGAZIN.