Primul premiu Effie pentru TikTok a fost obţinut pentru o campanie produsă în România

Autor: Roxana Rosu 05.07.2021

Campania „Keep Santa Safe”, produsă de agenţia Publicis, este prima campanie TikTok premiată cu Effie (categoria Media & Entertainment) din lume, dar şi prima campanie realizată în România.

TikTok a anunţat că a depăşit Instagram în ceea ce priveşte penetrarea pieţei regionale, devenind a doua cea mai folosită aplicaţie socială din România.

Campania „Keep Santa Safe” a debutat printr-un apel către utilizatori şi non-utilizatori să folosească platforma pentru a contribui la un cadou colectiv pentru Moş Crăciun, ales că protagonist al campaniei pentru două motive. În primul rând, vârsta care l-a plasat în categoria de risc ridicat la infecţie. Astfel, pentru a acţiona responsabil, Moşul trebuia să fie ţinut acasă în loc să livreze cadouri. În al doilea rand, el reprezintă mixul ideal de umor şi autenticitate astfel încât TikTok a întors tradiţia de bază a Crăciunului – oferirea cadourilor – într-o oportunitate de creare de content, se arată în comunicatul remis de Publicis.