Mega Image: Rezultatele din e-commerce ne-au depăşit aşteptările, vânzările supermarketului online s-au dublat. Pandemia a fost o oportunitate pentru mediul digital. Retailerul olandezo-belgian a obţinut anul trecut, în plină pandemie, afaceri de 7,2 mld. lei, în urcare cu aproape 9% faţă de 2019

Autor: Cristina Roşca 06.07.2021

♦ Retailerul olandezo-belgian a obţinut anul trecut, în plină pandemie, afaceri de 7,2 mld. lei, în urcare cu aproape 9% faţă de 2019 ♦ Avansul a fost susţinut atât de expansiunea din offline – cu aproape 90 de magazine noi –, cât şi de avântul din online ♦ Reprezentanţii Mega Image nu au comunicat niciodată cât reprezintă online-ul din total.

Perioada pandemiei a fost o oportunitate pentru mediul digital şi pentru comerţul online, spun reprezentanţii lanţului de magazine Mega Image ce numără 850 de unităţi offline, pe lângă operaţiunile virtuale proprii şi cele în parteneriat cu eMAG.

„De la început, am ştiut că trebuie să ne adaptăm rapid şi să găsim soluţii concrete pentru cumpărăturile online, cu livrări acasă într-un timp foarte scurt şi în siguranţă. Cererea pentru cumpărăturile online a crescut semnificativ în această perioadă şi am alocat investiţii suplimentare pentru a accelera dezvoltarea noastră pe partea de e-commerce“, spun oficialii companiei.

Ei adaugă că în pandemie au lansat o soluţie rapidă de livrare, direct din aplicaţia proprie de mobil.