Familia Shakhshir din Cluj-Napoca a ajuns la 13 magazine Home Garden şi intenţionează să mai deschidă încă 4 unităţi până la finalul anului

Autor: Laurentiu Cotu 06.07.2021

Compania Safeway International Impex din Cluj-Napoca, o afacere în distribuţia de produse alimentare, băuturi alcoolice şi nonalcoolice controlată de familia Shakhshir, care deţine pe piaţa locală şi franciza de fashion Bossini, şi-a bugetat pentru acest an afaceri în creştere cu 10% faţă de 2020, susţinute, în principal, de dezvoltarea reţelei proprii de magazine Home Garden.

Safeway International Impex a finalizat anul 2020 cu o cifră de afaceri de peste 97,9 mil. lei (20,3 mil. euro), cu un profit net de 5,6 mil. lei (aproximativ 1,2 mil. euro) şi cu un număr mediu de 108 angajaţi, potrivit site-ului Ministerului Finanţelor. La nivel de grup, compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste 161,4 mil. lei (33,5 mil. euro).

„Factorii ce au susţinut afacerile noastre în 2020 au fost orien­tarea spre clienţii retail şi dezvoltarea reţelei de ma­gazine proprii. Cu toate că am fost afectaţi de pandemie până în mai 2021, începând din luna iunie am avut o creştere semni­ficativă a vânzărilor, odată cu deschiderea pieţei HoReCa. Ne bazăm, de asemenea, pe dezvoltarea în continuare a reţelei proprii de magazine“, au declarat pentru ZF Transilvania oficialii companiei Safeway International Impex.