ZF Bankers 2021. Şerban Negrescu, head of product management&marketing la Orange Money: Experienţa oferită clienţilor trebuie să fie greu de egalat, pentru că produsul în sine sau preţul sunt foarte uşor de copiat de la un jucător la altul

Autor: Claudia Medrega 07.07.2021

Elementele de succes ale oricărei instituţii financiare ţin de o serie factori, iar experienţa oferităclienţilor trebuie să fie greu de egalat, pentru că produsul în sine sau preţul sunt foarte uşor de copiat de la un jucător la altul, a declarat Şerban Negrescu, head of product management&marketing la Orange Money la ZF Bankers Summit 2021.

„Cred că interacţiunea cu clientul este foarte importantă, experienţa clientului, înţelegerea dorinţelor clientului şi identificarea problemelor clientului, construirea unor soluţii împreună cu clientul. Este importantă transparenţa şi încrederea acordată de clienţi, trebuie înţeles cât de fragilă este această înţelegere şi că nu vine de la sine. Şi pasul următor este a-i da clientului controlului. Toşi sunt factori de succes pentru orice companie în ziua de astăzi”, a spus reprezentantul Orange Money, care este un fintech, o alternativă la serviciile tradiţionale bancare, un mix între zona de telecom şi servicii financiare.

Şerban Negrescu a adus în discuţie şi rolul important pe care în au toate instituţiile financiare din punctul de vedere al incluziunii financiare în România.

„Avem împreună un rol important de jucat din punctul de vedere al incluziunii fiananciare. Suntem în continuare la coada Uniunii Europene din punctul de vedere al incluziunii financiare. Cred că toţi încercăm  să luptăm împotriva cash-ului din economie”.