Ford dă startul precomenzilor pentru Mustang Mach-E în România, prima maşină electrică din gama pe care constructorul auto intenţionează să o pună pe piaţă în următorii trei ani

Autor: Cristina Bellu 09.07.2021

Americanii de la Ford au anunţat că noul Ford Mustang Mach-E este disponibil pentru precomenzi în România, prin intermediul celor 17 dealeri Ford specializaţi în distribuţia de vehicule electrice, care au implementat standardele specifice de vânzare şi asistenţă post-vanzare.

„Mustang Mach-E reflectă viziunea noastră în ceea ce priveşte tehnologia, eficienţa şi performanţa noii generaţii de vehicule Ford. Este primul reprezentant al suitei de vehicule electrice pe care Ford Motor Company le va lansa până în 2024”, spune Cristian Prichea, director general Ford România.

Modelul este disponibil cu tracţiune spate sau tracţiune integrală, ambele versiuni putând fi asociate cu o baterie cu autonomie standard sau extinsă. Versiunea cu autonomie extinsă şi tracţiune spate are o autonomie de până la 610 km măsurată în regim WLTP. Încărcarea bateriei de la 10% la 80% se realizează în 38 minute pentru versiunea de baterie cu autonomie standard şi în 45 minute pentru versiunea de baterie cu autonomie extinsă.

Mustang Mach-E, echipat cu sistemul de tracţiune spate furnizează 269 CP în varianta cu baterie cu autonomie standard, respectiv 294 CP în varianta cu baterie cu autonomie extinsă, un cuplu de 430 Nm şi o acceleraţie de la 0 la 100 km/oră între 6,1 şi 6,2 secunde.

În configuraţia cu tracţiune integrală, Mustang Mach-E livrează 269 CP în versiunea cu baterie cu autonomie standard, respectiv 351 CP, în varianta cu baterie cu autonomie extinsă, cu un cuplu de 580 Nm şi o acceleraţie de la 0 la 100 km/oră între 5,1 şi 5,6 secunde.

„Intrarea Mach-E pe piaţă din România are loc într-un context efervescent. Inmatricularile de vehicule electrice au crescut cu 48% în primele 6 luni ale anului 2021 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.”, a adăugat Cristian Prichea.

Ford a anunţat la începutul acestui an că 100% din gama sa de autoturisme din Europa va fi fără emisii, complet electrică sau plug-in hybrid până la mijlocul anului 2026; trecerea în totalitate către electric se va face până în 2030.