Asigurătorul Euroins, hotărât să mai elimine din expunerea pe RCA. Tanja Blatnik, noul CEO al Euroins: Achiziţia poliţelor RCA la Euorins va deveni mai grea în urma deciziei de a-şi selecta clienţii cu care colaborează

Autor: Mircea Nica 12.07.2021

Euroins România, al doilea cel mai mare asigurător RCA din piaţa lo­cală, are în plan pentru perioada următoare o abordare mult mai stric­tă privind clienţii RCA, din cauza ris­cului foarte mare pe care unii clienţi îl au, iar compania nu se mai află în situaţia în care vinde asigurări RCA oricui, oricum, a spus Tanja Blatnik, noul CEO al Euroins Româ­nia din luna martie a anului 2021, pentru ZF, în urma unei discuţii.

"În acest moment nu mai suntem în situaţia în care vindem asigurări RCA oricui, oricum. Riscurile au fost reevaluate, iar acum asta se resimte în preţuri“, spune Tanja Blatnik.

Astfel, strategia Euroins are în prim-plan eliminarea pe cât posibil a ex­punerii pe zona RCA. Acest lucru a dus şi la o eliminare a colaborării cu 50 de brokeri din aproximativ 250, cu care Euroins are par­teneriate, din cau­ză că vindeau exclusiv RCA, iar şo­ferii cărora le vindeau erau predis­puşi la accidente şi vă­tă­mări corpo­rale grave.