Mihaela Iordan, Immofinanz România: Ne uităm şi spre oraşe mai mici pentru a ne extinde. Urmărim puterea economică locală, dar şi infrastructura şi managementul din administraţie
„Suntem pe un trend ascendent, iar Vivo Cluj, de exemplu, este la un nivel mai ridicat decât în 2019, înainte de pandemie.“
Mihaela Iordan, country manager finance în cadrul Immofinanz România, unul dintre cei mai mari proprietari de clădiri comerciale din ţară, susţine că are în vedere şi oraşe mai mici pentru extinderea cu brandurile Vivo sau Stop Shop, iar indicatorii urmăriţi în acest sens sunt puterea de cumpărare din zonele respective, infrastructura existentă, dar şi partea de management local din punctul de vedere al administraţiei.
„Ne uităm şi spre oraşe mai mici unde am putea pătrunde cu brandurile noastre Vivo sau Stop Shop. Vivo reprezintă brandul de malluri, iar Stop Shop, de galerie comercială. Sunt cele două branduri cu care ne uităm spre ţară. Studiem oportunităţile din piaţă. Luăm în calcul mai multe tipuri de posibile tranzacţii în aşa fel încât să putem aduce portofoliului nostru sub brandul Vivo sau Stop Shop valoare adăugată. În principiu, ne uităm la puterea economică locală, dar şi la infrastructură şi la partea de management local din punctul de vedere al administraţiei“, a spus Mihaela Iordan, country manager finance în cadrul Immofinanz România, la videoconferinţa ZF Cei mai mari jucători din economie.