Când se întorc corporatiştii în birouri? Companiile din industria de outsourcing continuă cu telemunca sau în sistem de lucru hibrid. „Experienţa ultimelor luni a demonstrat că atât telemunca, cât şi munca de la birou în proporţie de 100%, au inconveniente şi nu corespund nevoilor companiilor pe termen lung“

Autor: Ramona Cornea 18.07.2021
Companiile din industria de outsourcing, sector cu circa 131.000 de angajaţi în România, sunt precaute şi con­tinuă cu telemunca sau lucrul în sistem hibrid în perioa­da următoare, iar decizia de a reveni în birouri de­pinde de evoluţia pandemiei şi de cea a campaniei de vaccinare. „În prezent, încercăm să anticipăm modul în care va evolua pandemia, luând în calcul rata de vaccinare, tendinţa de sezonalitate observată în 2020 şi nevoile de business ale companiei. În continuare se lucrează în regim de telemuncă, iar colegii care doresc să vină la birou o pot face, acesta fiind deschis. În ultima perioadă, am observat o creştere a prezenţei la birou“, a spus Cristina Paveliu, HR manager în cadrul Michelin Corporate & Business Services. Andra Antonescu, HR director în cadrul Cegeka România spune că angajaţii din organizaţia sa lucrează în sistem hibrid în prezent, un sistem în care angajaţii vin 1-2 zile pe săptămână la birouri.