Pariu pe digitalizare în pandemie: Dragoş Sîrbu, Flanco: „Pentru prima oară, investim mai mult în platforme digitale decât în magazine fizice“

Autor: Cristina Roşca 15.07.2021

Retailerul electro-IT a investit 4,2 milioane de lei în digitalizare, cea mai mare parte a sumei - peste 70% - mergând către mutarea magazinului online pe o altă platformă - Magento 2. Pariul pe digitalizare şi pe efi­cien­tizarea proceselor online vine într-o perioadă în care comportamentul de consum s-a schimbat în pandemie, când oamenii au stat mai mult acasă şi au mers mai puţin în ma­gazinele fizice, ei preferând shop­pingul virtual. Astfel, a crescut puternic traficul magazinului online, pe când în unităţile fizice s-a observat o scădere în 2020, an marcat de o serie de restric­ţii de circu­laţie impuse de au­torităţi pentru limitarea răspândirii virusului. „Cum este clar că online-ul va rămâne multă vreme punctul princi­pal de întâlnire cu clienţii noştri, pentru pri­ma oară în istoria Flanco, investim mai mult capital în platforme digitale decât în magazine fizice“, spune Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco.