Producătorul de materiale de construcţii Daw Benţa, cu afaceri de 144 mil. lei, a investit în propriul magazin online. „Orientarea spre comerţul digital a apărut din nevoia de a capta noi segmente de beneficiari“

Autor: Alina-Elena Vasiliu 15.07.2021

♦ „Orientarea spre comerţul digital a apărut din nevoia de a capta noi segmente de beneficiari.“

Producătorul de materiale de construcţii Daw Benţa, deţinut de antreprenorul Remus Aurel Benţa, a investit într-un magazin online, în contextul schimbărilor pe care pandemia le-a adus şi în piaţa materialelor de construcţii.

„Orientarea către comerţul digital a apărut firesc din nevoia de a construi experienţele de care clienţii au acum nevoie, de a le facilita accesul la produsele Caparol, de a capta noi oportunităţi de piaţă şi noi segmente de beneficiari“, spune Remus Aurel Benţa.

Proiectul este dedicat, în primă fază, consumatorilor casnici oca­zio­nali, urmând să fie dezvoltat, într-o etapă ulterioară, printr-o nouă in­vestiţie, pentru a putea fi accesat şi de partenerii contractuali ai com­paniei - distribuitori şi firme de construcţii.