Radu Lăzăroiu, Romaqua Group: Anul acesta sperăm să depăşim 2020, dar şi 2018, cel mai bun an al nostru din punctul de vedere al producţiei totale îmbuteliate, şi ştim cum să facem acest lucru

Autor: Alexandra Matei 16.07.2021

♦ Anul trecut, a existat o scădere de 90% faţă de 2019 în HoReCa, însă consumul casnic a compensat în volumul de vânzări ♦ În mod normal, circa 15% din veniturile companiei vin dinspre industria HoReCa, în timp ce comerţul tradiţional reprezintă 60% din totalul vânzărilor.

Romaqua Group, cel mai mare îmbuteliator local de apă minerală naturală, ce deţine în portofoliu branduri precum Borsec, Aquatique sau Stânceni, se aşteaptă ca anul acesta să depăşească volumele de vânzări atinse în 2018, cel mai bun an al companiei din punctul de vedere al producţiei îmbuteliate, potrivit lui Radu Lăzăroiu, director general al grupului. Totodată, oficialul companiei spune că 2021 se previzionează mai bun ca anul trecut.

„Sperăm să depăşim 2020. Pentru noi este o provocare. Cel mai bun an al nostru, din punctul de vedere al pro­ducţiei totale îmbuteliate, a fost 2018 şi ştim cum să îl depăşim. Im­pac­tul pan­demiei asupra Romaqua Group nu a fost aşa de proeminent ca în alte in­dus­trii. Produsele destinate HoReCa au scăzut foarte tare pentru că in­dustria a fost închisă pe fondul pan­de­miei, dar consumul casnic a com­pen­sat în volume“, spune Radu Lăzăroiu.