Altex intră pe piaţa de turism printr-un parteneriat cu touroperatorul Karpaten
♦ Vacanţele se pot cumpăra şi în rate, de la 3 luni la 5 ani, valoarea maximă fiind de 30.000 de lei.
Altex, liderul pieţei de retail electro-IT din România, a intrat pe un nou segment de piaţă, cel al pachetelor turistice interne şi internaţionale. Compania a încheiat un parteneriat cu touroperatorul Karpaten Turism, astfel că acum clienţii pot să-şi aleagă vacanţele direct din cele 125 de magazine Altex şi Media Galaxy, dar şi online prin intermediul unei platforme dedicate.
„Ne propunem să devenim un jucător important pe piaţă, să ne diversificăm portofoliul de produse şi destinaţii“, spune Edvin Abdulachim, director comercial Altex România.
Ziarul Financiar a scris încă de acum două luni despre acest plan al companiei, executivul român declarând la acel moment că decizia a venit în contextul în care oficialii Altex se aşteaptă ca acest segment să întregistreze creşteri importante în perioada următoare.