Altex intră pe piaţa de turism printr-un parteneriat cu touroperatorul Karpaten

Autor: Cristina Bellu 16.07.2021

♦ Vacanţele se pot cumpăra şi în rate, de la 3 luni la 5 ani, valoarea maximă fiind de 30.000 de lei.

Altex, liderul pieţei de retail electro-IT din România, a intrat pe un nou segment de piaţă, cel al pachetelor turistice interne şi internaţionale. Compania a încheiat un parteneriat cu tourope­ratorul Karpaten Turism, astfel că acum clienţii pot să-şi aleagă vacanţele direct din cele 125 de magazine Altex şi Media Galaxy, dar şi online prin intermediul unei pla­t­forme dedicate.

„Ne propunem să devenim un jucător important pe piaţă, să ne diversificăm portofoliul de produse şi destinaţii“, spune Edvin Abdulachim, director comercial Altex România.

Ziarul Financiar a scris încă de acum două luni despre acest plan al companiei, executivul român declarând la acel moment că decizia a venit în contextul în care oficialii Altex se aşteaptă ca acest segment să între­gistreze creşteri importante în perioada următoare.