CEC Bank îşi modernizează reţeaua IT pentru a face creşterii traficului de date în ultimul an: numărul de e-mailuri s-a dublat, la 8 milioane, iar numărul de documente stocate în reţeaua internă a crescut cu 70%

Autor: Roxana Rosu 19.07.2021

CEC Bank modernizează infrastructura internă de date, în condiţiile în care, în ultimul an, numărul de e-mailuri din reţea s-a dublat, până la 8 milioane, au fost organizate 150.000 de şedinţe online pe Team, iar numărul de documente stocate în reţeaua internă s-a majorat cu 70%.

Astfel, în mai puţin de cinci luni, sistemul de gestiune software a traficului de date Software Defined Wide Area Network a fost implementat în peste 80% din cele peste 1.000 de unităţi CEC Bank, capacitatea reţelei crescând de până la 20 de ori. Prin intermediul reţelei interne banca realizează transferul de informaţii între unităţi şi la nivelul Centralei. În ultimul an, necesităţile au crescut exponenţial în contextul lansării unor proiecte de digitalizare, precum sistemul electronic de management al documentelor, magazinul virtual pentru accesarea serviciilor bancare, dar şi în contextul implementării unui model de lucru hibrid la nivelul echipelor interne.

Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi cu active de peste 41,25 mld. lei, la sfârşitul lui 2020.