Analiză ZF. Pe cât de dorite, pe atât de puţin utilizate: Trei proiecte de infrastructură aşteptate cu sufletul la gură, investiţii de 3,8 mld. lei, stau astăzi mai mult nefolosite

Autor: Alina-Elena Vasiliu 21.07.2021

Traficul scăzut de călători de pe ruta Gara de Nord – Otopeni a dus la retragerea companiei de transport Regio Călători de pe acest traseu începând cu data de 1 iunie Cu metroul din Drumul Taberei circulă între 174.000 şi 273.000 de călători lunar, faţă de 677.000-1 milion de oameni care merg cu metroul între staţiile Preciziei şi Eroilor în fiecare lună Pe autostrada A3 Bucureşti-Ploieşti, traficul total de maşini este cuprins între 20.000 şi 31.000 de maşini lunar, faţă de 200.000-300.000 pe autostrada A2 Bucureşti-Constanţa.

Tren care să lege Gara de Nord de aeroportul Otopeni, metrou care să conecteze cartierul Drumul Taberei de centrul Capitalei, autostradă care să facă legătura între Bucu­reşti şi Ploieşti – au fost câteva dintre proiectele majore de infrastructură a căror inaugurare a fost aşteptată cu interes ani la rândul. Când în sfârşit acestea au devenit realitate, călătorii se lasă aşteptaţi.

„Vă informăm că aveţi o legătură feroviară directă între aeroportul Otopeni şi Gara de Nord, asigurată de operatorul de stat CFR, din staţia aflată în faţa terminalului Sosiri.“