Bogdan Savin, PepsiCo: Magazinele mici au nevoie să se specializeze pentru a fideliza clienţii. Pandemia a schimbat comportamentul consumatorului, astfel că una dintre aceste schimbări este faptul că oamenii merg mai rar în magazine, însă coşul de cumpărături este mai mare

Autor: Miruna Diaconu 21.07.2021

Bogdan Savin, senior vice-president commercial Europe PepsiCo, spune că retailul clasic are viitor, însă ceea ce trebuie să facă magazinele mici din comerţul tradiţional este să se specializeze pe o anumită categorie de produse astfel încât să îşi fidelizeze clienţii.

„În Vest apar magazine care sunt specializate în produse lactate lucrând cu producătorii locali şi se concentrează majo­ritatea comerţului în domeniul respectiv sau sunt magazine specializate pe partea de pro­duse de patiserie. Magazinele de proxi­mi­tate care s-au specializat au reuşit să bene­ficie­ze de pe urma pandemiei“, a spus Bogdan Savin, senior vice-president commercial Europe PepsiCo, în cadrul conferinţei ZF Retail.