Silviu Petran, Exploratist: Newsletterele clasice sau prezentările powerpoint nu mai generează impact, ele trebuie înlocuite cu un conţinut tradus creativ şi transpus în formate TV de tip talkshow sau matinal

Autor: Alexandra Cepăreanu 21.07.2021

După mai bine de un an de pandemie, care a dus la migrarea activităţilor în mediul online şi la implementarea muncii de la distanţă sau hibrid, experienţele în mediul online au devenit o normalitate pentru angajaţii din organizaţii, iar programele de wellbeing dedicate salariaţilor au început să fie din ce în ce mai căutate şi de companiile româneşti, nu doar de multinaţionale.

„Principala schimbare în domeniul employee experience este faptul că experienţele online devin o normalitate. După o scădere la 40% nivel de satisfacţie în primele luni ale anului 2020, pe fondul comparaţiei cu offline-ul, oamenii s-au obişnuit să consume experienţe online, iar nivelul de satisfacţie s-a redresat şi atingea aproximativ 90% la finalul anului 2020“, a spus pentru ZF Silviu Petran, managing director în cadrul Exploratist, companie locală specializată în furnizarea de servicii şi soluţii dedicate angajaţilor din organizaţii.