Kaufland: Vom asista la o creştere a vânzărilor în online chiar şi pentru categoriile de vârstă mai puţin familiarizate cu tehnologia. Consumatorul s-a obişnuit cu acest canal în pandemie. Compania are pe plan local peste 140 de hipermarketuri offline cu preţuri mici şi peste 15.000 de salariaţi

Autor: Cristina Roşca 21.07.2021

♦ Retailerul german Kaufland nu are un magazin online propriu, însă lucrează cu platformele de livrare pentru a acoperi acest canal care a ajuns la 1% din toată piaţa, conform ultimelor date, adică la 200-300 mil. euro anual.

Retailerul german Kaufland, al doilea cel mai puternic jucător din comerţul local după cifra de afaceri din 2020, a deschis de la începutul anului şase magazine şi continuă expansiunea într-un ritm similar şi semestrul al doilea.

„De la începutul anului calendaristic 2021 am deschis deja şase magazine, în Târgu-Neamţ, Piatra-Neamţ, al patrulea magazin din Sibiu, în Târnăveni, în Voluntari şi magazi­nul cu numărul patru din Timişoa­ra“, spune Valer Hancaş, director de comunicare şi corporate affairs în cadrul Kaufland România.

Hancaş adaugă că planul pentru 2021 înseamnă un ritm susţinut de expansiune, ce vizează deschiderea a cel puţin zece magazine noi la nivelul întregului an, viziune valabilă de asemenea pentru fiecare din următorii ani.