Restaurantul online Yellow.Menu a avut venituri cu 50% mai mari în primul semestru din 2021 şi ţinteşte să încheie anul cu afaceri de 1,5 mil. euro

Autor: Ioana Nita 21.07.2021

Compania locală Yellow Restaurant, care administrează sub brandul Yellow.Menu un restaurant virtual ce comercializează propriile preparate prin intermediul unei platformei online, şi-a propus să ajungă anul acesta la o cifră de afaceri de 1,5 milioane euro, mai mult decât dublu faţă de 2020, când veniturile s-au situat la circa 700.000 euro. În primul semestru al acestui an, veniturile au ajuns la 550.000 euro, în creştere cu 52% comparativ cu aceeaşi perioadă de anul trecut, când businessul a fost afectat de declanşarea pandemiei, compania fiind nevoită să facă tranziţia de la segmentul principal de business - prânzul la birou, către noi produse şi meniuri adaptate noii realităţi şi comenzilor pentru acasă. Astfel, axat la lansare pe livrarea mesei de prânz la birou, apoi extinzându-se către meniul pentru întrega zi, restaurantul online Yellow.Menu a ajuns în 2021 la 300 de comenzi zilnice, iar valoarea medie a comenzii a crescut cu 15% faţă de perioada similară din 2020, până la 95 lei.