Unde greşesc angajaţii români de HoReCa? VIDEO

Autor: Iulian Tenchiu 29.08.2021

Angajaţii români din industria ospitalităţii văd jobul lor ca un pas în parcursul lor profesional şi nu ca un job de sine stătător. Aceasta este principala greşeală pe care o fac angajaţii şi din cauza căreia nu reuşesc să se dezvolte optim în domeniu, este de părere fondatoarea Şcolii Finlandeze din Sibiu, Elena Lotrean. 

„Cred că din punctul meu de vedere, cea mai mare greşeală este faptul că ei consideră acest job bun temporar, până merg în altă direcţie şi cred că de foarte puţine ori construiesc o carieră în ospitalitate.  Cred că putem să le arătăm foarte frumos ce înseamnă să îţi construieşti o carieră în calitate, de unde să porneşti, încotro să te duci şi cât de mult contează ceea ce faci, întotdeauna sunt lucruri noi care apar. Industria se reinventează în mod permanent. Haideţi să luăm un singur exemplu, ce s-a întâmplat în perioada pandemiei şi ce este acum cu totul alt tip de turism. Alt gen de interacţiuni, altfel de servicii pe care avem nevoie să putem să le oferim în modul cel mai potrivit”, a declarat Elena Lotrean, fondatoarea Şcolii Finlandeze din Sibiu.