Serviciul Orange Money este disponibil tuturor clienţilor, indiferent de reţeaua de telefonie mobilă

Autor: Alexandra Cepăreanu 22.07.2021

Serviciul Orange Money, lansat în 2016 doar pentru clienţii Orange - liderul pieţei locale de telecom, cu afaceri anuale de 1,3 mld. euro - este acum disponibil pentru clienţii din orice reţea de telefonie mobilă din România.

„Produsele financiare digitale Orange Money devin accesibile utilizatorilor din orice reţea de telefonie mobilă din România. În doar câteva minute, clienţii pot deschide un cont, direct din aplicaţia mobilă, şi pot începe să facă transferuri în ţară ori în străinătate sau plăţi cu un card virtual”, se arată într-un comunicat de presă transmis de reprezentanţii Orange.

Orange Money, care la începutul anului 2021 înregistra 250.000 de clienţi, este o alternativă la serviciile bancare tradiţionale, care îşi propune să ofere o soluţie digitală, uşor de accesat şi transparentă la nivel de costuri.

„Până la finalul lunii septembrie, noii clienţi au bonusuri de bun-venit de până la 150 lei, pentru plăţile cu cardul de debit, de credit sau pentru plăţilele de facturi. Utilizatorii care fac cel puţin o plată de minimum 10 lei, până în octombrie, prin cardul de debit sau de credit, intră în tragerea la sorţi pentru premii zilnice”, au adăugat reprezentanţii companiei.

Pentru a accesa produsele Orange Money, utilizatorii trebuie să descarce aplicaţia şi să urmeze paşii pentru autentificarea online, apoi pot deschide un cont curent digital cu IBAN propriu şi pot solicita emiterea unui card de debit virtual pe care-l pot folosi imediat pentru plăţi sau transferuri.

„Una dintre cele mai importante caracteristici ale unui produs digital este accesbilitatea, de aceea astăzi deschidem aplicaţia Orange Money către întreaga piaţă din România. Venim cu o soluţie pentru servicii financiare digitale deja testată în rândul clienţilor Orange. Scopul este să oferim o experienţă simplă, intuitivă, în folosul utilizatorilor, care să aducă beneficii şi să reducă din anxietatea pe care românii o au vizavi de produsele bancare”, a spus Haris Hanif, CEO Orange Money.

Potrivit reprezentanţilor Orange, cardul de credit Orange Money poate fi obţinut digital, în aplicaţie, iar verificarea datelor, aprobarea liniei de credit, semnarea documentelor şi emiterea cardului de credit virtual se fac direct pe smartphone.

De asemenea, prin intermediul aplicaţiei Orange Money utilizatorii pot face transferuri naţionale, prin număr de mobil sau IBAN, fără comision, dar şi transferuri internaţionale în 16 valute, fără comision de transfer internaţional.

„Clienţii Orange Money nu au comisioane pentru deschiderea si administrarea contului, a cardului de debit Classic, pentru transferuri în ţară sau străinătate, dar nici pentru plăţi de facturi sau retrageri de numerar la ATM. Mai mult, pot câştiga bani în cont prin utilizarea aplicaţiei. Orange Money oferă clienţilor posibilitatea de a face plăţi atât cu un card virtual, cât şi cu un card fizic, online sau în orice magazine, oriunde în lume. Cardul virtual poate fi folosit si pentru activarea plăţilor contactless cu ceasul sau cu telefon, prin Orange Pay, Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay sau Fitbit Pay.”