Digi atacă pe segmentul B2B cu reduceri de 50% la factură pentru o jumătate de an

Autor: Adrian Seceleanu 23.07.2021

igi, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, a lansat o nouă campanie prin care vizează atragerea de clienţi din segmentul business, care include, printre altele, pentru clienţii companii care îşi portează numărul la Digi, o reducere de 50% din valoarea facturii, în primele 6 luni, la contractarea tipului de abonament Business Nelimitat, pentru o perioadă de 24 de luni.

Oferta se adresează atât clienţilor noi, cât şi celor existenţi. Cu Business Nelimitat, clienţii primesc un pachet care include: trafic de internet nelimitat, minute nelimitate în orice reţea naţională fixă şi mobilă, 1.000 de minute internaţionale în principalele reţele mobile din SUA, Canada, China şi UE, SMS-uri nelimitate în reţeaua DIGI.

În funcţie de numărul de pachete contractate, preţurile integrale pe care clienţii le plătesc lunar per abonament variază între 3,3 euro (fără TVA) pentru 1-5 abonamente, 2,9 euro (fără TVA) pentru 6-19 abonamente şi 2,5 euro (fără TVA) pentru mai mult de 20 de abonamente. Campania este valabilă în perioada 22 iulie - 31 august 2021. Reţeaua mobilă Digi are o acoperire de 99,5% din populaţia ţării cu servicii în tehnologia 3G (2G Ă 4G în anumite zone) şi de peste 98,1% din populaţie, la standarde 4G. Din 2019, DIGI a început dezvoltarea reţelei 5G, în marile aglomerări urbane şi în mai multe zone cu trafic intens.