Angajatorii s-au adaptat la condiţiile din pandemie şi le oferă angajaţilor beneficii extrasalariale centrate pe sănătate şi stare de bine. Raluca Peneş, Smartree: „Un nou tip de beneficiu apărut este legat de sănătatea emoţională a angajaţilor, aspect asupra căruia şi-au îndreptat foarte mult atenţia multe dintre companii.“

Autor: Ramona Cornea 31.07.2021

Gabriel Gătejoiu, Professional: „Regăsim un accent deosebit asupra serviciilor care au legătură cu sănătatea angajaţilor, fie că vorbim de abonamente la clinici private, fie de asigurări de sănătate.“ Sorina Donisa, APT: „Pandemia a introdus şi o serie de noi beneficii precum transportul individual, decontarea utilităţilor, asigurarea vaccinării sau a testării.“ Bogdan Gabor, Lugera: „Beneficiile cheie sunt în momentul de faţă caracterizate de varietate, schimbare şi adaptare“.

Companiile s-au adaptat la noul context adus de pandemie şi şi le oferă angajaţilor beneficii extrasalariale centrate pe îngrijire, flexibilitate şi wellbeing, conform unei analize a  Asociaţiei Furnizorilor de Servicii de Resurse Umane (AFSRU).

„Beneficiile cheie sunt în momentul de faţă caracterizate de varietate, schimbare şi adaptare, iar lecţia cu care rămânem din ce s-a întâmplat în această perioadă aduce încă o dată în prim-plan grija pentru angajat. (...) Ne aşteptăm ca angajatorii să adapteze tot mai mult beneficiile la locul de muncă al angajaţilor, astfel încât, indiferent dacă beneficiile pentru care vor opta vor fi asociate tehno­lo­giilor, sau vor avea în vedere ergo­nomia spaţiului sau confortul şi sănă­tatea  angajaţilor, acestea să poată tran­sfera atmosfera şi mediul de lucru de la birou, în spaţiul de lucru de acasă“, afirmă Bogdan Gabor, pre­şedinte AFSRU şi country manager al Lugera & Makler România.