Compania de tehnologie 2Performant a atras peste 4,2 mil. lei de la investitorii pe bursă, în prima etapă a majorării de capital şi pregăteşte a doua etapă. La final, compania ţinteşte o finanţare de 5 mil. lei pentru investiţii în dezvoltarea businessului

Autor: Cristina Bellu 26.07.2021

2Performant, principalul jucător din piaţa de marketing afiliat din România, listat pe piaţa AeRO a BVB (simbol bursier 2P), anunţă că a finalizat prima etapă a operaţiunii de majorare de capital la finalul căreia au fost subscrise 80,38% acţiuni din oferta totală şi atrase fonduri în valoare de peste 4,2 milioane de lei.

„2Performant a avut o primă jumătate de an activă la Bursa de Valori Bucureşti, în tot acest timp am dezvoltat guvernanţa corporativă a companiei şi relaţia cu investitorii şi acţionarii, iar acum încheiem prima etapă din operaţiunea de majorare de capital. Sunt bucuros că investitorii au arătat interes pentru compania noastră, că ne împărtăşesc viziunea şi sunt alături de noi în acest moment important, în care capitalul ridicat pe bursă ne ajută să accelerăm creşterea”, spune Dorin Boerescu, CEO şi Preşedinte al Consiliului de Administraţie 2Performant.

Acţiunile au fost subscrise în baza drepturilor de preferinţă 2PR01 la prețul de subscriere de 28,2764 lei pe acțiune.

Compania se pregăteşte acum pentru cea de-a doua etapă a majorării de capital, respectiv plasamentul privat, care se va derula în perioada 5-18 august, cu posibilitatea închiderii anticipate.

Consiliul de Administraţie al companiei 2Performant a hotărât ca preţul unei acţiuni 2P în plasamentul privat să fie de 30,4910 lei, mai mare decât cel al ofertei publice.

SSIF Goldring este intermediarul ofertei publice aferente majorării de capital social, precum şi al plasamentului privat.

2Performant îşi propune să atragă prin majorarea de capital o investiţie de 5 milioane de lei prin emiterea în cadrul operaţiunii a 185.500 acţiuni noi. Capitalul obţinut în urma majorării va fi investit în proiectele de care vizează consolidarea şi creşterea pe pieţele din România şi Bulgaria, expansiunea în pieţe externe, precum şi dezvoltarea unui nou mod de atribuire a conversiilor din platforma 2Performant.com.