Lanţul de librării Cărtureşti vrea să introducă chatboţi Druid în automatizarea suportului pentru clienţi. “Asistentul virtual va ghida clienţii printre cele peste 300.000 de produse, va asista în procesul de achiziţie şi va face recomandări”

Autor: Cristina Bellu 26.07.2021

Druid, companie specializată în proiectarea şi dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat cu lanţul de librării Cărtureşti pentru proiectarea şi dezvoltarea unui chatbot care să ofere o experienţă digitală modernă pasionaţilor de carte şi întregii comunităţi culturale reunite în jurul brandului Cărtureşti.

„Asistentul Cărtureşti va ghida clienţii printre cele peste 300.000 de produse pe care le oferim, va fi alături de ei în procesul de achiziţie, va face recomandări. Sunt convins că acest chatbot va avea un impact pozitiv în experienţa digitală de interacţiune cu brandul Cărtureşti şi în satisfacţia cititorilor noştri”, spune Adrian Păun, Online Marketing Manager Cărtureşti.

După un proiect pilot realizat la finalul anului 2019, Cărtureşti a decis adopţia unui prim asistent virtual de tip FAQ care să simplifice zona de call center, preluând cele mai uzuale întrebări şi oferind răspunsuri rapide şi inteligente clienţilor.

Asistentul Cărtureşti este găzduit în site-ul Carturesti.ro şi este integrat cu baza de date a acestuia.

Chatbotul este conceput, antrenat şi învăţat să caute rapid informaţii în baza de date pentru a răspunde automat intereselor vizitatorilor site-ului, degrevând, astfel, agenţii de call center, care în prezent oferă răspunsuri prin căutări manuale.

„Atracţia mea personală spre carte, artă şi cultură în general transformă proiectul DRUID din Cărtureşti într-un proiect de suflet”, spune Liviu Drăgan, CEO Druid.

Druid este singura companie din România specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premises. Sutele de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni.