Platforma de livrări Coletăria.ro preia numele Packeta, grupul din care face parte, şi suplimentează cu 50% bugetul de investiţii pentru România

Autor: Cristina Bellu 29.07.2021

Platforma de livrări Coletăria.ro, parte a Packeta, anunţă că începând din această toamnă va prelua numele grupului din care face parte. Totodată, compania suplimentează cu cel puţin 50% bugetul de investiţii pe plan local, crescând astfel la 3 milioane de euro valoarea investiţiilor alocată anul acesta pentru piaţa din România.

„Schimbarea denumirii brandului a venit ca un pas firesc, urmare a evoluţiei accelerate înregistrată de Coletăria.ro în ultimii ani. Clienţii ne vor recunoaşte rapid şi clar atunci când fac cumpărături de la orice magazin online din întreaga lume. În acelaşi timp, o singură marcă, Packeta, ne va permite să profităm de efectul sinergic al cooperării de marketing cu alte ţări”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.

În 2020, Coletăria.ro a înregistrat o cifră de afaceri de 4,5 milioane de euro, iar în T1/2021 aceasta a depăşit pragul de 40% raportat la cifra de afaceri a anului trecut.

Definitivarea procesului de rebranding vizează şi alinierea serviciilor furnizate în toate ţările în care este prezentă compania, lucru care se va realiza treptat, ţinând cont de factorii socio-economici de dezvoltare ai fiecărei ţări.

„Romania se regăseşte pe un trend ascendent de creştere din punct de vedere economic, ceea ce va duce la implementări mai rapide de noi servicii şi modalităţi de livrare furnizate de către grupul Packeta în alte ţări. Odată cu unificarea numelui la nivelul întregul grup în Europa, vom beneficia mai uşor de infrastructura tehnologică a platformei şi de aplicaţiile mobile utilizate de către grup, de noi implementări de servicii logistice şi de transport folosite deja cu succes în alte ţări”, explică Alexandr Jeleascov.

Astfel, pe plan local, compania intenţionează să accelereze extinderea reţelei de puncte pick-up şi a numărului de clienţi B2B, deschiderea de noi pieţe externe pentru livrări Cross Border şi dezvoltarea de parteneriate pe segmentele de eCommerce B2B, parteneriate pentru extinderea reţelei de puncte pick-up şi parteneriate cu noi transportatori interni şi externi.

Creşterea numărului de angajaţi reprezintă o altă prioritate pentru operator, proces care va accelera odată cu schimbarea denumirii brandului din Coletăria.ro în Packeta.

Pe parcursul anului trecut, compania şi-a crescut de patru ori numărul de angajaţi, iar pentru 2021 ţinteşte extinderea echipei cu 40 de noi angajaţi, la peste 80 de salariaţi, în funcţie de evoluţia business-ului.