Online-ul bate offline-ul chiar şi când magazinele fizice funcţionează normal: Polonezii de la CCC au avut vânzări aproape duble în mediul virtual faţă de magazine în T1/2021

Autor: Cristina Roşca 30.07.2021

Grupul are în România magazinele fizice CCC, operaţiunile online ale acestui brand, precum şi mărcile epantofi şi Modivo, ambele active în mediul virtual.

Retailerul polonez de încălţă­min­­te CCC, care administrează bran­dul cu acelaşi nume, dar şi alte mărci - în online -, a obţinut în România în pri­mul trimestru al anului financiar 2021 (1 februarie – 30 aprilie) afaceri de 122,6 mil. zloţi (132 mil. lei), duble fa­ţă de aceleaşi luni din anul anterior.

Această valoare poziţionează Ro­mânia pe locul doi în topul celor mai importante pieţe pentru grup, după ţara-mamă, Polonia. În contex­tul în care vânzările grupului în pri­mul trimestru au fost de 1,4 mld. zloţi la nivel total (pe circa 20 de pieţe euro­pene), România a avut o con­tribuţie de circa 10% la acest rezultat.

Retailerul are în Ro­mâ­nia magazinele fizice CCC, operaţiunile online ale acestui brand, pre­cum şi mărcile epantofi şi Modivo, ambele active în mediul virtual.