Lanţul de magazine Penny: Observăm o creştere semnificativă a frecvenţei în magazine şi o reducere relativă a coşului de cumpărături. Per total, evoluţia like for like este pozitivă

Autor: Cristina Roşca 03.08.2021

Retailerul german cu profil discount are pe plan local peste 280 de magazine şi are în plan să continue expansiunea până la 600 de unităţi până în 2029.

Retailerul de tip discount Penny, controlat de grupul german Rewe, a deschis de la începutul anului opt magazine şi a continuat procesul de remodelare a unităţilor existente. Nemţii vor accelera însă dezvoltarea în a doua parte a lui 2021 pentru a-şi atinge obiectivul de cel puţin 25 de puncte de vânzare noi în acest an.

„De la începutul anului şi până în prezent, am deschis opt noi magazine dintre cele 25 planificate pentru anul acesta. Ele se regăsesc în Bucureşti, Reghin (judeţul Mureş), Dum­bră­veni (judeţul Suceava), Bistriţa-Năsăud, Flămânzi (judeţul Botoşani), Roşiorii de Vede (judeţul Teleorman), Piteşti (judeţul Argeş) şi Ştefăneştii de Jos (judeţul Ilfov)“, spun oficialii companiei.